Σελίδες

Κυριακή 2 Ιουνίου 2013

Σχετικά μ’ εμένα

Της Τζην Χέηνς




Τα ρεύματα των πολυτάραχων καιρών μας με έβγαλαν κάποια μέρα στο νησί που λέγεται “2012: Whats the real truth?” («2012: Ποια είναι η πραγματική αλήθεια»), ένα ιστολόγιο με πλήθος αναρτήσεων σχετικών με τα θέματα που μ’ ενδιαφέρουν. Για να καταλάβω καλύτερα πού βρισκόμουν πήγα στη σελίδα “About me” («Για ‘μένα»). Διάβασα το κείμενο και έμεινα γοητευμένος.
Ζήτησα την άδεια από την οικοδέσποινα του ιστότοπου να μεταφράσω στα Ελληνικά αυτή την προσωπική εξομολόγησή της και μου την έδωσε με ευχαρίστηση. Ευτυχώς, θα έλεγα.



Περίπου δεκατέσσερα χρόνια πριν, βγήκα από μια ζωή και άρχισα ξανά από το μηδέν. Για κάμποσα χρόνια, αφιέρωσα χρόνο στο να ανακαλύψω πώς συνέβη και η ζωή μου πέρασε μέσα από μια τόσο ξεχωριστή διαδικασία συναισθηματικής θεραπείας με βάση την κβαντική θεωρία. Είναι πολύ διαφορετική από τη γνωσιακή θεραπεία, ως προς το ότι απέκτησα πραγματικά συνείδηση των επώδυνων συναισθημάτων και συγκινήσεων και στη συνέχεια προχώρησα στη θεραπεία τους. Κατόπιν, περίπου πριν από επτά χρόνια, άρχισα να μελετώ την οικονομική και χρηματοπιστωτική κατάσταση. Στην πορεία έμαθα να διαβάζω και να κατανοώ τα διαγράμματα και τα τεχνικά δεδομένα και, επίσης, μελέτησα σε βάθος τι συμβαίνει με την οικονομία και το χρηματοπιστωτικό σύστημα σ’ αυτόν τον πλανήτη. Αυτό που ανακάλυψα μου προκάλεσε αποτροπιασμό!
Το επόμενο θέμα που μελέτησα έμοιαζε να ακολουθεί φυσικά: το πετρέλαιο και τα προβλήματα που μας προξενεί και, στη συνέχεια, μέσα απ’ αυτό, προέκυψε η μελέτη των οικολογικών προβλημάτων – όπως, για παράδειγμα, το κλίμα μας. Εκείνο που έμαθα είναι ότι δεν υπάρχει έλλειψη πετρελαίου, αλλά διατηρούμαστε σε μια κατάσταση φόβου και, ως εκ τούτου, η τιμή ανεβαίνει και κατεβαίνει και περισσότερα χρήματα κερδίζονται. Φυσικά, δεν μπορούμε να συνεχίσουμε τη χρήση του πετρελαίου, αλλά αυτό είναι ένα σχεδόν ακανθώδες ζήτημα. Ο Ντρουνβάλο Μελχισεδέκ, στο βίντεό του Προφητείες της καρδιάς, διδάσκει ότι το κλίμα γίνεται πιο ήπιο, και τα άλλα πράγματα που φοβόμαστε δεν αποτελούν θέμα. Προφανώς, αυτά τα δύο ζητήματα απαιτούν μια βαθύτερη συζήτηση.
Όσο έμπαινα πιο βαθιά στην τρύπα του λαγού, φοβόμουν όλο και περισσότερο, αλλά διαπίστωσα ότι, προκειμένου να ανακαλύψω την αλήθεια, δηλαδή εκείνο για το οποίο έψαχνα, έπρεπε να ξεπεράσω τους φόβους μου. Ήσαν πολλοί: Ήμουν μόνη και σε προχωρημένη ηλικία, έτσι έπρεπε να παλέψω με το φάσμα του να είμαι μόνη, χωρίς καθόλου χρήματα για τα γεράματά μου. Φοβήθηκα για εμφύλια αναταραχή και άρχισα να εγκαθιστώ ένα απλό σύστημα συναγερμού. Σκέφτηκα την αγορά ενός όπλου – ήμουν μέλος του Εθνικού Οπλικού Συνδέσμου σαν παιδί και μου άρεσε η εξάσκηση στη σκοποβολή. Σκέφτηκα να φύγω από τη χώρα και να ξενιτευτώ, αλλά συνειδητοποίησα ότι ήμουν πολύ μεγάλη για κάτι τέτοιο.
Αντί γι’ αυτό, αναζήτησα τον τρόπο να συμφιλιωθώ με τον φόβο μου και πριν από μερικά χρόνια αποφάσισα να βγάλω τα χρήματά μου από τη χώρα για να κρατήσω ασφαλή. Συνειδητοποίησα ότι θα ήμουν ασφαλής, αν έμενα στραμμένη στην πνευματικότητα και εγκατέλειψα την ιδέα ενός συστήματος συναγερμού και των όπλων. (Η κβαντική θεωρία διδάσκει ότι αυτό που φοβόμαστε θα το τραβήξουμε πάνω μας). Κατάλαβα ότι ο Τζορτζ Μπους δεν θα μπορούσε να έχει έλεγχο πάνω μου και στα γεράματά μου, αν δεν του έδινα εγώ την άδεια, και έτσι αποφάσισα να μείνω εδώ, στο σπίτι μου. Μπορείτε να φανταστείτε πολύ σωστά, ότι η αντιμετώπιση αυτών των φόβων μου προκάλεσε πολλές άγρυπνες νύχτες. Ακόμα κι έτσι, συνέχισα την αναζήτηση, μέχρι που έφτασα στο βαθύτερο σημείο της τρύπας του λαγού, κι αυτό που ανακάλυψα εκεί μου έκοψε την ανάσα, γιατί δεν θα μπορούσε να είναι πιο θετικό.
Η Γη περνάει μια αλλαγή. Βρισκόμαστε στο τέλος ενός επιστημονικού κύκλου – και είναι έτοιμος να ξεκινήσει ένας νέος – για τον οποίο οι αυτόχθονες λαοί γνωρίζουν τόσα πολλά. Ο κύκλος ονομάζεται Μετάπτωση Των Ισημεριών και διαρκεί περίπου 26000 χρόνια. Η αλλαγή που περνάει η Γη γενικά ονομάζεται Ανέλιξη, και σύμφωνα με τις διοχετεύσεις και τους αυτόχθονες λαούς, η απόφαση έχει ληφθεί από τον «Δημιουργό», και η Γη θα ανελιχθεί. Αυτό που βλέπουμε να συμβαίνει τώρα είναι η ανάκαμψη, καθώς η ίδια απορρίπτει την αρνητικότητα, που έχει συσσωρευτεί όλα αυτά τα χρόνια.
Αν θέλουμε να ταξιδέψουμε με τη Γη σε ένα υψηλότερο επίπεδο συνείδησης, το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να παραμείνουμε σε ένα μέρος αγάπης, και θα συντονιστούμε με τις δονήσεις της. Στη συνέχεια, εκείνη πολύ φυσικά θα μας βρει όπου και αν βρισκόμαστε και θα μας πάρει μαζί της. Είχα την ευκαιρία να μελετήσω τη Μερκαμπά και στη συνέχεια να μελετήσω τον Από Καρδιάς Διαλογισμό με τον Ντρουνβάλο Μελχισεδέκ, ο οποίος είναι εδώ για να μας βοηθήσει να κάνουμε τη μετάβαση, και είναι τόσο γεμάτος με αγάπη για όλους μας και διδάσκει όλα αυτά τα πράγματα. Έχει, επίσης, εκπληρώσει την προφητεία των Μάγιας και είναι, πιστεύω, το μόνο πρόσωπο, στο οποίο έχουν δώσει την άδεια να μιλάει εκ μέρους τους, αν και αυτό θα μπορούσε να αλλάξει, καθώς ο χρόνος έχει περάσει.
Πολλές, πολλές φορές, όπως διάβαζα και ερευνούσα, βρέθηκα σε μια θέση, που απλά δεν ήξερα πού να βάλω όλες τις νέες πληροφορίες μέσα στο «είναι» μου. Ήσαν τόσο καινούργιες, που απλά δεν είχα καμία θέση γι’ αυτές, κανένα καρφί να τις κρεμάσω, αλλά με κάποιο τρόπο και με την πάροδο του χρόνου έφτιαξα ένα μέρος γι' αυτές και ύστερα συνέχισα να προχωράω στη δική μου αναζήτηση για την αλήθεια. Λέω ότι ήταν η δική μου αναζήτηση, γιατί γνωρίζω καλά, ότι μπορεί να μην είναι αυτό, που οι άλλοι θεωρούν ότι είναι η αλήθεια τους. Ο καθένας μας έχει το δικό του μονοπάτι να περπατήσει.
Καθώς διάβαζα γι’ αυτά τα διάφορα θέματα, άρχισα να μοιράζομαι πληροφορίες με φίλους, οι οποίοι υπήρξαν πολύ καλοί και δεν είπαν πολλά για τους τόμους που τους έχω στείλει. Οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν τα ενδιαφέροντά μου, και το καταλαβαίνω αυτό. Διάβασα σε πολλούς τομείς: στην επιστήμη, στη θρησκεία, στην πνευματικότητα, στην δημοσιονομία, στην οικονομία, στην πολιτική και στην οικολογία, και άρχισα να παίρνω τα καλύτερα στοιχεία και να τα αναρτώ για τους άλλους. Εκείνο που έκανα για τον εαυτό μου, ωστόσο, ήταν μια προσπάθεια να κρατώ μεταφορικά ένα δάχτυλο στο αεράκι, για να βλέπω σε ποια κατεύθυνση φυσάει ο άνεμος. Είμαστε σε εξαιρετικούς καιρούς, και δεν θέλω να χάσω ούτε ένα λεπτό απ’ το ξεδίπλωμά τους!

Ο κύριος σκοπός του ιστολογίου μου

Είμαστε εν ζωή στον προφανώς πιο συναρπαστικό χρόνο στην ιστορία της ανθρωπότητας, και δεν θέλω να χάσω ούτε στιγμή από αυτόν. Το ιστολόγιό μου είναι κυρίως για την παρακολούθηση των γεγονότων σε αυτούς τους πολύ ιδιαίτερους καιρούς στον πλανήτη μας, για να βλέπω πώς εξελίσσονται. Από τη στιγμή που έχει ειπωθεί, ότι τίποτα δεν θα συμβεί μέχρι την κατάρρευση του σημερινού οικονομικού μοντέλου, δίνω ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό.

Υ.Γ. Η φωτογραφία στην κεφαλίδα είναι μια που έβγαλα όταν διέσχιζα τη Μεσόγειο, τον Δεκέμβριο του 1958.




Μετάφραση, πρόλογος: Εξάγγελος Της Νέας Εποχής

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου